اظهارات خواهر شهید کاوه بهد از دیدن فیلم...
تهاجم فرهنگی
خوش آمدید...

اظهارات خواهر شهید کاوه بهد از دیدن فیلم...
ارسال در تاریخ چهار شنبه 14 تير 1391 توسط مسعود
سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۹

صدیقه کاوه ـ مشاور رییس بنیاد شهید ـ با اشاره به تاثیرگذاری فیلم «شور شیرین»، تصریح کرد: من این فیلم را به اتفاق مخاطبان دیدم و خوشبختانه تصاویر ارایه شده با نسل جوان ارتباط خوبی برقرار کرد.

 

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، خواهر شهید کاوه تصریح کرد: برادرم شهید کاوه حدود 8 سال در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس حضور داشت و به یقین نمی‌توان در یک فیلم سینمایی حتی قطره‌ای از دریای بیکران ایثارگری های ایشان را نمایش داد. اما این فیلم در نمایش بخشی از شخصیت ایشان در یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس موفق عمل کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه در شرایط حاضر دشمن از طریق جنگ نرم قصد دارد فرهنگ خود را بر ما غالب کند، افزود: در چنین شرایطی وظیفه ماست که به شهید کاوه و دیگر شهدای دوران دفاع مقدس بپردازیم تا جامعه را با ارزش‌ها و ایثارگری‌های آن‌ها آشنا کنیم. سینما یکی از حوزه‌هایی است که در این بخش می‌تواند موثر عمل کند.

صديقه كاوه همچنين گفت: بايد از بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی تشکر کنم که گامی در این راستا برداشتند و امیدوارم تولید اینگونه فیلم‌ها ادامه یابد.

 

خواهر شهید کاوه با اشاره به حمیدرضا عمارلو بازیگری که نقش این شهید را ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: در مجموع این بازیگر توانست تا حدودی خصوصیات چهره، رفتاری و اخلاقی برادرم را بر پرده سینما به نمایش بگذارد و فیلم «شور شیرین» که من از اولین مراحل تولید آن در جریان شکل گیری پروژه بودم اثری قابل قبول و تاثیرگذار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







قالب وبلاگ مرجع راهنمای وبلاگ نویسان